4 TON 4 × 4 Quattro turni Forklift

Breve descrizzione:


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

WIKU carrettu elevatore à 4 roti hà una trasmissione à quattru ruote à tempu pienu, chì migliora assai a putenza di u carrettu. Hè un veìculu di ingegneria chì pò effettuà in modu sicuru è efficiente operazioni di caricamentu, scaricamentu, impilamentu è manipolazione di materiali in terra irregulare cum'è fangu, campi è muntagne. Hà una bona prestazione fora di strada, prestazioni di passaghju è maneuverabilità. Pò rimpiazzà una varietà di attaccamenti per migliurà l'efficienza di u travagliu. Attrezzatura per u caricu è u scaricamentu di i materiali in i centri di distribuzione di materiale cù cundizioni stradali poveri cum'è aeroporti, pontili è stazioni.

WIK Avantaghji di u carrettu elevatore à 4 roti:

1. Bellu aspettu, struttura compatta, picculu raghju di girata, operazione leggera è flessibile, pò travaglià in un picculu spaziu, servosterzu idraulicu pienu, volante è sedile angulu regolabile è pusizione relativa anteriore è posteriore, per maximizà i bisogni persunali di u cunduttore .
2. I paràmetri di vari joysticks sò ottimizzati in cunfurmità cù i requisiti di ergonomia per riduce l'intensità di u travagliu è migliurà l'efficienza di a produzzione.
3. Mastu à vista larga, u cunduttore hà una vista larga, dunque questu carrettu elevatore hè assai adattu per caricare è scaricà, impilà è trasportu à poca distanza in u campu è fora.

(1) Hà una bona passabilità è una trazione integrale fora di strada. Ùn ci hè nisun differenziale trà l'assi è sò usati pneumatici fuoristrada di grande diametru à basa larga. A distanza minima da terra di u veiculu hè più di 300 mm è l'angulu di partenza hè più di 30 °.
(2) Aduprate un quadru articulatu. L'angulu di swing di u quadru hè generalmente ± 30 ° ~ 40 °. U sistema di guida hè simplice è ùn richiede micca assi costanti di guida. Pò ghjunghje à un raghju di girata più chjucu, manipulà u volante per oscillà u quadru in orizzontale, è rende e forche facili da allineare Per i materiali, per carrelli elevatori di picculu tonnellaghju cross-country, un quadru integrale pò esse adupratu, cù una trasmissione à un assu è un bloccu differenziale nantu à l'assi di trasmissione.
(3) Frenata integrale. Fora di i carrelli elevatori à picculu tunnellaghju chì utilizanu freni à scarpa in espansione, a maiò parte di elli sò freni à discu di caliper, è certi carrelli elevatori à tonu pesante utilizanu ancu freni bagnati. U frenu di staziunamentu hè u frenu à manu indipendente u più cumunu.
(4) Per i carrelli elevatori articulati 2t ~ 3t, l'assi anteriore è posteriore sò cumuni.
(5) L'assi posteriore di u carrettu elevatore cross-country hè fissatu à u quadru, è l'asse anteriore pò oscillà verticalmente ± 8 ° ~ 12 ° in relazione à u quadru. Un cilindru idraulicu di sustegnu hè stallatu trà u quadru è l'assi anteriore. Quandu u carrettu elevatore si solleva, u mastru di sollevamentu hè mantenutu in un statu di piombu laterale manipulendu u cilindru idraulicu; quandu u carrettu elevatore viaghja, e camere superiore è inferiore di u cilindru idraulicu sò permesse à passà per i fori di smorzamentu collude, chì hè beneficu per migliurà u cunfortu di u viaghju.
(6) Ci hè un empattamentu è un passu più grande. Aumenta a stabilità direzionale è longitudinale di u carrettu elevatore.
(7) Bona mobilità. A velocità massima di u veiculu hè generalmente (30-40) km / h. U fattore di potenza hè sopra 0,65, l'accelerazione di guida hè bona, è hà una capacità di scalata di 25 ° ~ 30 °.
(8) Angulu di mastru più grande. Questu hè necessariu per una operazione sicura è una guida in terra irregulare, generalmente 10 ° ~ 15 ° davanti è 15 ° indietro.
(9) A regolazione di u sediu di u cunduttore. Per assicurà chì l'operatore abbia una vista migliore durante l'operazioni di caricu, u sedile di u cunduttore hè generalmente piazzatu in avanti. Per i carrelli elevatori articulati, piazzali nantu à u quadru anteriore u più pussibule.

Details (2)

Details (2)

Details (2)

WIK Parametri relativi à u carrettu elevatore à 4 roti:

Mudellu

WIK-40
Carica nominale (kg)

4000

Altezza di scarica (mm)

3000

Qualità di u veiculu (kg)

6000

Capacità massima di scalata (°)

25°

Modu Drive

Quattru roti

Pneumatici

Semi-solidu

Altezza frontale dell'albero (mm)

320

U centru di l'empattamentu hè situatu à a distanza da terra (mm)

280

Passu (mm)

1740

Raghju di girata minimu (mm)

3000

Mudellu di mutore

4102

Potenza motore (kw)

53

Dimensioni (mm)

3500 * 1850 * 2500

Details (2)

Details (2)

Aduprate un quadru articulatu. L'angulu di swing di u quadru hè generalmente ± 30 ° ~ 40 °. U sistema di guida hè simplice è ùn richiede micca assi costanti di guida. Pò ghjunghje à un raghju di girata più chjucu, manipulà u volante per oscillà u quadru in orizzontale, è rende e forche facili da allineare Per i materiali, per carrelli elevatori di picculu tonnellaghju cross-country, un quadru integrale pò esse adupratu, cù una trasmissione à un assu è un bloccu differenziale nantu à l'assi di trasmissione.

L'assi posteriore di u veìculu cross-country hè fissatu à u quadru, è l'asse anteriore pò oscillà verticalmente ± 8 ° ~ 12 ° relativu à u quadru. Un cilindru idraulicu di sustegnu hè stallatu trà u quadru è l'assi anteriore. Quandu u carrettu elevatore si solleva, u mastru di sollevamentu hè mantenutu in un statu di piombu laterale manipulendu u cilindru idraulicu; quandu u veiculu hè in funzione, e camere superiore è inferiore di u cilindru idraulicu sò fatte A collusione attraversu u foru di smorzamentu aiuta à migliurà u cunfortu di a vittura di u veiculu.

Un carrettu elevatore à 4 ruote motrici cù un chassis putente hè adupratu per caricare è scaricà attrezzature in centri di distribuzione di materiale cù cundizioni stradali poveri cum'è aeroporti, banchine è stazioni. Hà a bona manuvrabilità è e prestazioni off-road di i veiculi off-road ordinarji è a praticabilità industriale di i carrelli elevatori ordinarii. Si pò dì chì hè una cumbinazione putente. A velocità di u carrettu elevatore fuoristrada hè superiore à quella di u carrettu elevatore urdinariu, ciò chì mostra chì a so mobilità hè ancu unica per adattassi megliu à l'ambiente di travagliu. U corpu hè largu, chì pò purtà carichi irregulari è largu; a grande distanza da u pianu hè da facilità a traversata di l'ostaculi nantu à u situ; a funzione di quattru ruote motrici hè di assicurà u travagliu nurmale in u situ fangosu, ottimisà l'attrezzatura di travagliu, è scarica forza di rumpitura alta è grande, livellamentu automaticu di scaricamentu, alta efficienza di travagliu è bassu cunsumu di carburante.

U carrettu elevatore à 4 roti hè u strumentu principale per e operazioni di carregamentu è sbarcu in cundizioni di campu. Hà a bona manuvrabilità di i veiculi off-road ordinari è l'applicabilità industriale di i carrelli elevatori ordinarii. E rote motrici adopranu generalmente spina di pesce, mudellu prufondu, è veiculi di fondu largu di basa. Pneumatici. U dispositivu di trasmissione hè dotatu di una serratura differenziale o di un meccanismu di scorrimentu limitatu per assicurà chì i pneumatici di tuttu u veiculu scivulinu nantu à a strada bagnata. In termini di struttura, per assicurà chì u veìculu ùn rotuli micca in e cundizioni off-road, mentre risponde à a capacità nominale di sollevamentu di u veiculu. Assicurà a stabilità laterale di u veiculu aumentendu u passu, assicurendu cusì a sicurezza di u cunduttore, di u veiculu è di a carica

U carrettu elevatore à 4 roti adopra a trasmissione à quattru roti. I roti di davanti è di daretu sò cundutti da a putenza. U torque di uscita di u mutore pò esse distribuitu nantu à tutte e ruote anteriori è posteriori in diverse proporzioni secondu e diverse condizioni di strada. Hè dotatu di dispositivi anti-skid, cuncepimentu di a struttura di u mutore è di u cambio. Hè cumpattu è pò travaglià nantu à strade cumplesse cum'è strade salvatiche, muntagnole è fangose. E ruote ùn scivoleranu micca facilmente quandu e cundizioni di a strada sò pessime. A trasmissione di putenza hè principalmente trasmissione idraulica o trasmissione idrostatica, chì hà una bona manuvrabilità è passabilità.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu