Carrelli Elevatori 5.0-ton

Breve descrizzione:


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

WIK Carrelli Elevatori 5.0-ton

Cunfigurazione standard: mutore diesel Chaoyang 6102
Trasmissione di liquidu centrale è sudu
Dui quadri di porte di trè metri
Pneumatichi novi pusitivi
Forca 1070mm
Toolbox / service pack
Introduzione di e prestazioni: assemblea di u mutore di sunrise,, energia, prutezzione di l'ambiente
Trasmissione Centrale Sud,, liscia,, operazione
Direzzione Linde, cilindru idraulicu, cappucciu isolante silenziu SMC
Hongchang acciaio di alta qualità quadru di porta,, micca, deformà
Novu pusitivu, forte usura, bon ammortizzatore,
Configurazione facultativa: mutore Chaoyang, mutore in legnu di stagno
Importa motori Islington
Trasmissione manuale di liquidi, trasmissione di fluidi elettromagnetichi
Dui sezzioni 3,0 m, 3,3 / 3,5 / 4,0 / 4,5 / 5,0 m quadru di porta
Dui sezzioni 3,0 m, 3,3 / 3,5 / 4,0 / 4,5 / 5,0 m quadru di porta sanu liberu
Trè sezzioni 4,5 m, 4,8 / 5,0 / 5,5 / 6,0 / 6,5 m quadru di porta sanu liberu
Pneumaticu novu à gasu / pneumaticu solidu, pneumaticu di gas sunrise / pneumaticu solidu, pneumaticu solidu di prutezzione di l'ambiente
Sicondu diverse merchenzie, assemblea di sfarenti affare, cume spostamentu laterale, clip di saccu di cuttone
Clip di rotulu di carta, clip di cartone, ecc

enhenced-axle

enhenced-axle

WIK I principali parametri tecnichi

Mudellu. WIK50 Mudellu. WIK50
Tipu di putenza Diesel. Lunghezza intera senza forca mm 3430
Carica nominale kg 5000 Larghezza piena mm 2235
Centru di carica mm 600 Altezza massima di sollevamentu di a forca (cun ​​piattaforma di bloccu)  4380
Altezza di elevazione mm 3000 Altezza pianu di u quadru di a porta mm 2500
Altezza di sollevamentu libera mm 205 Rota anteriore. 8.25-15-14PR
Dimensione forca mm 1220 × 150x60 Roti posteriori 8.25-15-14PR
U quadru di a porta hè inclinatu in avanti /  6/12 Passu mm 2250
Raggio minimu di girata mm 3250 Distanza rota rota anteriore / rota posteriore mm 1470/1700
Larghezza minima di u canali d'impilamentu à angulu rettu minimu mm 5500 Pesu propiu senza carica Kg 7980
Larghezza minima di u canali à angulu drittu mm 2960 Tensione di batteria / V / Ah (12/80) × 2
Altezza minima da terra mm 200 Mudellu di mutore cY6102BG6
L'altezza di u quadru superiore mm 2469 Potenza nominale kw / rpm 81/2500
Sporgenza frontale mm 610 Coppia nominale Nm / giri / min 353/1700
A velocità massima di viaghju hè piena km / h 26 Corsa X Corsa mm 102x118
A velocità massima di elevazione hè piena di mm / m420 400 U numaru di cilindri 6
A trazione massima hè piena di KN 51.4 Spustamentu L 5.785
Capacità massima di scalata% 20 Capacità serbatoio carburante L 120
Lunghezza intera con forchetta mm 4650 Pressione di travagliu Mpa 20

L'operazioni di carrelli elevatori ponu riduce l'ingressu di travagliu è l'intensità di u travagliu, migliurà l'efficienza di u travagliu, è aduprà pienamente e pusizioni spaziali di cabine, carru è magazzini. Accurta ancu u tempu di operazione di carica, scaricamentu, manipolazione è impilamentu, accelera u fatturatu di veiculi è navi, è migliora u gradu di sicurezza di u travagliu.

I carrelli elevatori à combustione interna adupranu generalmente motori diesel, benzina o gasu petroliu liquefatu per furnisce energia. Sò pesanti è indipendenti. Sò aduprati principalmente in i lochi di travagliu cù grandi pendenze, strade irregulari, oggetti pesanti è cundizioni climatichi severi.

Permettimi di presentà u sistema di radiatore di u carrettu elevatore à combustione interna.
U sistema di radiatore include radiatore è parabrezza, ecc. U radiatore hè ancu chjamatu tank d'acqua, chì hè cumpostu da trè parti: a camera d'entrata d'acqua, a camera di uscita d'acqua è u core di dissipazione di calore. U liquidu di raffreddamentu (acqua) scorre in u core di u radiatore, è l'aria passa fora di u core di u radiatore, in modo chì u calore assorbitu da l'acqua di raffreddamentu da u mutore di combustione interna pò esse trasferitu à l'aria esterna, in modo chì a temperatura di l'acqua di raffreddamentu pò esse abbassatu per circulà torna. A funzione di u parabrisa hè di fà passà l'aria aspirata da u ventilatore per u radiatore per migliurà l'efficienza di u ventilatore.

I carrelli elevatori à combustione interna adupranu generalmente motori diesel, benzina, gas petroliu liquefatu o gas naturale cum'è putenza, cù una capacità di carica da 1,2 à 8,0 tunnellate, è una larghezza di canali di travagliu da 3,5 à 5,0 metri. Cunsidirendu e emissioni di scarichi è u rumu, sò generalmente aduprati à l'aria aperta, attelli o altri Lochi senza esigenze speciali per emissioni di scarichi è rumuri. A causa di a cunvenzione di u rifornimentu di carburante, pò realizà una operazione cuntinua à longu andà è pò travaglià in ambienti duri (cume i ghjorni di pioggia).

Se a pompa d'acqua ùn funziona micca currettamente o a distanza centrale trà a rota motrice è a rota guidata di a puleggia di u ventilatore ùn hè micca curretta, a cinghia sarà sciolta è scivolosa, in modo chì a velocità di a rota guidata caderà, a velocità di a pompa d'acqua caderà, è u flussu di a pompa d'acqua caderà; A strada hè bluccata è u flussu di l'acqua ùn hè micca liscia; o malfunzionamentu di u termòstatu è a circulazione d'acqua di tuttu u sistema hè fermata; i fattori sopra menzionati causeranu chì a temperatura interna di l'acqua di u mutore à combustione interna cresce bruscamente, pruvucendu u sistema di raffreddamentu à surriscaldà. Inoltre, u mutore di combustione interna surriscaldarà u sistema di raffreddamentu per via di altri malfunzionamenti cum'è u tempu di accensione incorrettu.

1. I Carrelli Elevatori sò di dimensioni chjuche, ma anu una bona stabilità è sò adatti per u rimorchju. Sò aduprati per un tempu illimitatu. Sò generalmente aduprati à l'esternu. Rispuntendu à i motori à benzina, i motori diesel anu una dinamica migliore (faciule da surriscaldà à bassa velocità, capacità di cortocircuitu è ​​capacità di operazione à longu andà), è bassi costi di carburante. Tuttavia, anu una grande vibrazione, un grande rumore, un grande spostamentu, autofundamentale è un prezzu elevatu. A carica pò esse da 0,5 tonne à 45 tonne.
2. I Carrelli Elevatori sò di dimensioni chjuche, ma anu una bona stabilità è sò adatti per u rimorchju. Sò aduprati per un tempu illimitatu è sò generalmente aduprati fora. I motori à benzina anu una piccula apparenza, regolazione di luce, alta potenza di uscita, bassu rumore di travagliu è vibrazioni, è prezzu bassu. Tuttavia, i motori à benzina anu una migliore capacità di cortocircuitu, capacità di operazione à longu andà, è costi di carburante relativamente bassi. A carica pò esse da 0,5 tonne à 4,5 tonne.
3. U carrettu elevatore à gasu di petroliu liquefatu pesante bilanciatu (nome cumpletu GPL) hè un carrettu elevatore à benzina pesante equilibratu dotatu di un dispositivu di commutazione di gasu di petroliu liquefatu, chì si riduce à un carrettu elevatore à GPL, chì pò esse adupratu per cambià trà benzina è liquefatu gasu attraversu l'interruttore. U secondu vantaghju di i carrelli elevatori GPL hè chì u gasu di scappamentu hè bonu, è u gasu di rifiutu di carbonu idrolizatu (CO) hè significativamente più cà quellu di i motori à benzina. U costu di u carburante hè bassu (15KG di gasu licuatu hè uguale à 20 litri di benzina), è hè limitatu à l'operazioni interni cù u bassu rigettu ambientale.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu